حساب کشی از رئیس بهزیستی کی فرا می رسد؟+200 نظر


تدبیر24:  در حالی که سه ماه از شروع به کار کابینه تدبیر و امید می گذرد هنوز مدیر نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی با قدرت در سازمان بهزیستی مدیریت می کند و برخی گمانه زنی ها از لابی های پشت پرده برای ماندگاری این شخص حکایت دارد.عدم استقرار دیوان محاسبات در بسیاری از ردیف های بودجه ای بهزیستی به دلیل وجود درآمدهای پنهان از پرداخت های خیرین، دست مدیران این سازمان را برای هزینه های جانبی باز گذاشته است ... .

 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تدبیر 24، همایون هاشمی از نیروهای سپاه است که از 18 شهریور سال 90 جایگزین سرهنگ احمد اسفندیاری، نظامی دیگر شد تا مدیریت این سازمان تخصصی اجتماعی را به دست بگیرد. او بدون کمترین واکنشی به عنوان ریاست سازمان بهزیستی منصوب شد. این در حالی بود که عملکرد شاخصی در پرونده مدیریت گذشته هاشمی دیده نمی شد .

مسئول بهداری بنیاد تعاون سپاه هیچ گاه تصور نمی کرد که روزی بر صندلی ریاست سازمانی عریض و طویل بنشیند که 30 هزار پرسنل دولتی و 200 هزار پرسنل در بخش غیردولتی را سرپرستی کند اما چنین شد و همایون هاشمی در طی چند دوره اخیر به رغم تغییر و تحولات زیاد در سطح دولت پیشین، همچنان در راس کار ماندگار شده است. سرهنگ، در زمان ابوالحسن فقیه به سازمان بهزیستی آمد و به سرعت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی شد. با کنار رفتن فقیه از بهزیستی، همایون هاشمی به عنوان رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری سازمان بهزیستی به کار گماشته شد . سرهنگ، سپس با رایزنی های گسترده با نهاد ریاست جمهوری وقت به ویژه اسفندیار رحیم مشایی، گزارش عملکردی از سازمان بهزیستی دوران سرپرستی احمد اسفندیاری را به شیخ الاسلام وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه کرد که در شهریور سال 90 ناخودآگاه حکم ریاست بر سازمان بهزیستی را در ازای آن هدیه گرفت . اما دوران سرپرستی احمد اسفندیاری که به صورت غیرقانونی بیش از 16 ماه به درازا کشید. اسفندیاری می گوید: «قانون محدودیت سرپرستی تنها برای وزرای دولت است که سه ماهه است و برای سرپرست سازمانی مثل بهزیستی صدق نمی کند.» او در مدت سرپرستی، پا را از این هم فراتر گذاشت و برای مدیران خود حکم مدیریت می زد در حالی که خود سرپرست بود!
سفیران طلایی :

در روزهای پایانی دولت احمدی نژاد، سازمان بهزیستی طرحی را اجرا کرد که به سفیران طلایی شهرت پیدا کرد. طرحی که تلاش می کرد هنرمندان شناخته شده تلویزیون و ورزشکاران مشهور را جذب کند. این طرح معنایی جز همراه کردن بازیگران و ورزشکاران به نفع جریان انحرافی نداشت و هاشمی رئیس سازمان بهزیستی طراح اصلی این پروژه بود . در این طرح هنرمندانی چون؛ داود رشیدی، عزت الله انتظامی، رویا تیموریان، فرامرز قریبیان، الهام پاوه نژاد و پریوش نظریه، انوشیروان ارجمند و همچنین ورزشکارانی مانند مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی کریمی، حسین شمس، امیر قلعه نویی، حمید سوریان، محمدرضا طالقانی و محمود خسروی وفا عنوان سفیران طلایی سازمان بهزیستی انتخاب شده اند. کامران نجف زاده، مسعود فراستی، اکبر عالمی و بهروز ریخته گران نیز از دیگر سفیران طلایی سازمان بهزیستی هستند.

سفیران طلایی می توانند به مراکز بهزیستی به صورت سرزده مراجعه و گزارش عملکرد دریافت کنند و در صورت بروز مشکلی در جهت ارایه خدمات به نیازمندان آن را به سازمان اعلام کنند . همچنین این افراد می توانند هر مبلغی که می خواهند از سوی سازمان بهزیستی به خانواده و یا شخص نیازمند پرداخت کنند. تاسیس بنیاد خیریه از دیگر اقداماتی است که سفیران انجام می دهند. به اعتقاد کارشناسان، عملکرد این طرح نه تنها گره ای از مددجویان و نیازمندان را برطرف نکرده و نمی کند بلکه تنها مدیران این سازمان را در رسانه ها مطرح کرده است. این در حالی است که سالانه تنها ۴۰ هزار نفر به جمعیت معلول کشور افزوده می شود.
درآمدهای پنهان :

عدم استقرار دیوان محاسبات در بسیاری از ردیف های بودجه ای بهزیستی به دلیل وجود درآمدهای پنهان از پرداخت های خیرین، دست مدیران این سازمان را برای هزینه های جانبی باز گذاشته است که از ایرادهایی است که به این سازمان حمایتی وارد است. صاحب صندلی شماره یک خیابان فیاض بخش، در آغاز شکل گیری دولت روحانی با ساخت تیزرهای تلویزیونی به بزرگ نمایی عملکرد سازمان بهزیستی پرداخت که هزینه سرسام آوری را به دولت تحمیل کرد.از پروپاگاندای رسانه ای این سازمان می توان به رایگان شدن تمامی هزینه های درمان بیماران خاص اشاره کرد که از سوی رسانه ملی پوشش گسترده ای به آن داده شد. با گذشت چند ماه به شهادت این بیماران، وعده مدیران بهزیستی تاکنون عملی نشده است.


توانمند سازی در محاق :

از شعارهای سازمان بهزیستی دوران همایون هاشمی، توانمند کردن مددجویان به جای گداپروری بود. اشاره او همواره به کمیته امداد بوده که به چشم رقیب به این نهاد نگریسته است و ادعا می شد که این سازمان مددجویان را توانمند می کند و مثل برخی نهادها گداپروری نمی کند. در این میان سازمان بهزیستی آمار درستی از توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خود ارایه نکرده است که حاکی از تحقق این امر باشد. مهم ترین طرحی که در این راستا اجرا شد، «طرح آفتاب» نام داشت که به عنوان طرح توانمندسازی مددجویان در سال پایانی دولت احمدی نژاد و در ایام پیش از انتخابات در بوستان های پایتخت برگزار می شد. مددجویانی که در این همایش پارکی شرکت می کردند از تسهیلات سازمان بهزیستی بهره می بردند و اگر به هر دلیل توان حضور نداشتند از عایدی این سازمان بی بهره می شدند.

این طرح تنها با انگیزه همراه کردن مددجویان تحت پوشش این سازمان با دولت انجام گرفت و به اعتقاد کارشناسان طرحی سطحی و غیرکارشناسی بود و همان گونه که پیش بینی می شد توانمندی هیچ مددجویی را رقم نزد. براساس طرح آفتاب، قرار بود کمبودهای افراد نیازمند که تامین آن از دست مسئولان بهزیستی استان ها خارج است، توسط مدیران و معاونان مربوطه بهزیستی کشور بررسی و برطرف بشود. هاشمی در این باره می گوید: «در طرح آفتاب، ‌معلولان و مددجویان به همراه خانواده هایشان یک روز شاد را در فضای صمیمی در کنار مسئولان این سازمان سپری می کنند. معلولان جسمی حرکتی به علت شرایط دشوار تردد کمتر از منزل خارج می شوند و طرح آفتاب، فرصت خوبی را برای حضور این افراد در طبیعت فراهم خواهد کرد، زیرا این طرح باعث می شود تا مددجویان از حالت انزوا خارج شده و از گوشه های خلوت خانه به بیرون آمده و یک روز شاد را تجربه کنند» .

عدم همکاری در ساماندهی معضلات اجتماعی :

عدم همکاری سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان خیابانی، زنان ویژه و متکدیان شهر، شهرداری تهران را وادار به ورود عملی به ساماندهی مستقل معضلات اجتماعی پایتخت کرد. این در حالی است که برخلاف توافق نامه قبلی، سازمان بهزیستی می بایست افراد آسیب دیده شهری را پذیرش کند اما این سازمان در سال های اخیر هیچ گونه همکاری با شهرداری تهران نداشته است. این عدم همکاری موجب گسترش معضلات شهری در کلان شهر تهران شده که آسیب آن بر دوش شهروندان سنگینی می کند.

بن پخش کن :

سازمان بهزیستی شخصی را سرپرست معاونت پارلمانی مجلس منصوب کرده که او به عنوان «بن پخش کن» شناخته می شود. این شخص با مدرک دیپلم در دو سال اخیر تنها وظیفه داشته بن هایی را میان نمایندگان مجلس توزیع کند. این سازمان هدف از پخش این بن ها را توزیع در میان مراجعه کنندگان و نیازمندان حوزه انتخابیه نمایندگان عنوان کرده است . هیچ دستگاه نظارتی تاکنون از سازمان بهزیستی در این خصوص تحقیق و بازرسی نکرده که این بن ها با چه هدفی توزیع شده است که لازم است آقایان و خانم های مجلس به ویژه حسین مظفر، فاطمه آلیا، مهرداد بذرپاش و عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس باید پیگیر این بحث باشند.

حلقه مشاوران :

حلقه مشاوران سازمان بهزیستی در سال های دوران ریاست همایون هاشمی بسیار وسیع بوده است. جایگاه مشاوران در این سازمان هر روز گسترده تر شده است . بیش از 20 مشاور در بهزیستی، همایون هاشمی را یاری می دادند. از نکات جالب ایجاد مشاور امنیتی بوده که ضرورت آن برای یک سازمان حمایتی مشخص نشده است . مشاور مطبوعاتی سرهنگ هاشمی اما در این میان نقش هدایت رسانه ای برای پیشبرد اهداف و پوشش مثبت عملکرد سطحی این سازمان را به عهده داشته است. این مسائل تنها گوشه ای از عملکرد اشتباه و تبلیغاتی مدیری بوده است که در دوران مسئولیت خود به بقای پست خود می اندیشیده است .باید دید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چگونه با اقدامات سطحی سازمان بهزیستی به ویژه در سال های اخیر برخورد خواهد کرد و یا آن که دست کم پیش از برکناری همایون هاشمی حسابرسی دقیقی بر روی بودجه و عملکرد آن داشته باشد. از سوی دیگر باید دید آیا مجلس در راستای بررسی وضعیت مالی این سازمان پروژه تحقیق و تفحص از این سازمان عریض و طویل را آغاز می کند .

سازمانی که وظیفه ساماندهی معضلات اجتماعی را دارد و باید در جهت توانمندسازی مددجویان قدم بردارد و وظایف دیگری غیر از رسانه کردن مدیران اش به عهده دارد. علی ربیعی باید پاسخ دهد چگونه مدیران جریان موسوم به انحرافی هنوز در راس آن مشغول کارند. کاوه اشتهاردی معاونت فرهنگی و اجتماعی تغییر نیافته است. عطاریان مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری نیز یکه تازی می کند . آقای وزیر باید شخصی را به عنوان رئیس سازمان بهزیستی بگمارد که دست کم از مواجهه با مددجویان نهراسد و از پوشش شیشه دودی خودرواش خارج شده و در کف جامعه با معضلات اجتماعی مواجه شود. چرا که جامعه تنها با نخبگان اداره نمی شود و بخش اعظم این مردم ولی نعمتان این انقلاب اند و اینک نادیده شده اند.

مطالب فوق برگرفته از سایت تدبیر 24، با کد مطلب 10187 مورخ 1392.9.13 می باشد.

آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://tadbir24.ir  .

 

برخی از کامنت  های مخاطبین(تا تاریخ 1392.10.8):

 

آنچه نوشته شده مشت نمونه خروار است.اگر علاقه مند به آگاهی از .... سرهنگ هاشمی در بهزیستی هستید به صاحب نظران بهزیستی مراجعه کنید تا به شما آنچه ناگفتنی است را بگویند. 3-  51+

خرید های میلیاردی بدون توجیه و بلا استفاده تجهیزات برای بعضی مراکز توانبخشی که تنها پورسانت عالی شرکت فروشنده را به همراه دارد. 1-   42+

این نوع تخریب ها در گذشته و در دولت های نهم و دهم بسیار کاربرد داشت،ولی الان تأثیر معکوس می گذارد،قطعا ایشان خدمات موثری داشته و منافع گروهی منفعت طلب را به خطر انداخته است که این چنین مورد غضب قرار گرفته است. 3+  33-

من شناخت زیادی روی ایشان ندارم ولی اگر دولتمردی توانسته درهای سازمانی دولتی را به روی مردم بالاخص فرهیختگان بگشاید و آنها را جذب نماید جای تشکر دارد،حتما از کارش مطمئن است که دستور بازدید سرزده می دهد،کجای این مسئله مشکل دارد 4+    31-

آقای بی ایمان اگر درب ها را به روی دو نفر کارشناس باز کنند که با یک گذر بفهمند تو مراکز چه میگذرد حساب و کتاب مشارکت ها و دیگر بودجه های ایتام در کجا هزینه می شود آنوقت درست است . فرهیختگان قدمشان روی چشم ولی وقتی میروند و فقط معلول و یا بچه ای را بغل می کنند گریه می کنند منقلب می شوند همان لحظه دست در جیب می کنند و از روی ترحم مبلغی کف دست پرسنل با بچه ها می گذرد چه معنایی دارد. پاسخ به کامنت بوده است

واقعا بی انصافی است که در مورد آقای دکتر هاشمی اینجور قضاوت شود چرا که سازمان بهزیستی در عمر سازمانی خود رئیسی مردمی تر از ایشان ندیده ،او بیشتر وقت خودرا صرف حمایت از مددجویان وجامعه هدف نموده دکتر هاشمی رسالت سازمان بهزیستی را فراموش نکرده ونمی کند وآن رافدای چیزی نکرده نویسنده محترم کاش انصاف به خرج میدادی وتغییرات چشمگیر سازمان را در دوران تصدی آقای دکتر هاشمی که در جهت حمایت از مددجویان انجام داده ندیده نمی گرفتی. کاش قبل از نوشتن این متن سراسر مغرضانه حداقل از مددجویان نظرسنجی می کردی ببینی مددجویانی که دردوران تصدی دکتر فقیه ودیگران به جز طبقه همکف راهی نداشتند حالا تا طبقه نهم آمده و با دکتر درهرزمان که بخواهند ملاقات خواهند داشت شما آن را محکوم به دیدار ازپشت شیشه های دودی ماشین کرده ای؟ آیا دکتر هاشمی اگر به بهبود وضعیت اقتصادی مددجویان کمک می نماید اگر در راستای دغدغه های رهبر معظم وریاست جمهور محترم دولت تدبیر وامید قدم برمی دارد اشتباه کرده آیا سازمان بهزیستی درتاریخ عملکرد مدیران قبلی به مقام دستگاه برتر درامر سلامت در امر مسکن ،در امر ترویج نماز و در امر تربیت مربیان مهدهای کودک براساس آموزه های اسلامی ، ترویج سبک زندگی اسلامی ،و دهها عملکرد شاخص دیگر رسیده یا درزمان تصدی دکتر هاشمی بوده پس دوست عزیز اگر ما که ادعای مسلمانی می کنیم وقتی میخواهیم قضاوت کنیم خدارا در نظر داشته باشیم هیچگاه دست به تخریب دیگران به ناحق نخواهیم زد ومطمئن باش دولتمردان دولت تدبیر وامید هیچگاه براساس سخنان پوچ وبیهوده وغرض ورزانه افراد تصمیم نخواهند گرفت . 4+   39-

سلام انتشار مطالب کلی و بدون ارائه مدارک ، از هر فردی و برای هر دستگاهی امکان پذیراست. دوستان عزیزی که این مطلب را نوشته اند لطفا مستندات خود را نیز منتشر کنند. اینگونه نوشتن خیلی هنر نمی خواهد. مثل این که من ادعا کنم همین سایت وابسته به مشایی است و در راستای اهداف صهیونیست ها راه اندازی شده و پس از جذب مخاطب برای آنان کارخواهد کرد و نویسندگان آن قلم به مزدهای آقا کاظم هستند که حالا دستش از رانت های بهزیستی قطع شده و ...... 5+   29-

من کاری به سیاست ندارم آقای هاشمی تیمی برای بهتر کردن اوضاع ندارد و فقط به دلیل ضعیف بودن به دیگران امتیاز می دهد و در استان ها نقش ضعیفی دارد و صرفا کارهای نمایش انجام می دهد و وعده وشعار کار عمده وی می باشد و ما در استان شاهد بی انگیزه گی و رکود هستیم و سازمان کاملا به تحلیل رفته و پویایی لازم رو ندارد و صرفا با لابی گری کار به پیش نمی رود. جامعه بهترین ارزیابی کننده است سایت محترم عملکرد هاشمی رو نظر سنجی کنید 1-  35+

آقای ربیعی از دکتر هاشمی و آقای سخنگویی بپرسید چرا با پول معلولان به بهانه تورنومتر به اتفاق ...نفر از پرسنل سازمان به بلژیک رفتند و برای هر نفر ... تومان هزینه کردند؟ در حالیکه ت... و فقط .. بود. 0-  25+

عملکرد سازمان در قانون جدید حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و ازدواج فرزندخوانده مشخص شد که چگون مدیران حوزه کودکان و نوجوانان ذهنیت و امنیت روانی جامعه را به خطر انداختند و هزینه بزرگی برای کشور، نظام و سازمان بهزیستی درست کردند. سازمان بهزیستی یک سازمان دوست دار کودک است که این وجهه در جامعه به خطر افتاد. 1-   19+

تیم فوتسال پرسپولیس (بهزیستی)چه کمکی به .......بهزیستی می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  15-    1+

نوشته غیر منصفانه بوده هاشمی فردی صادق وسالم ودلسوز است. 18-   0+

فکر نمی کنم کار سختی باشد. شما یه ورقه بدهید دست رییس بهزیستی و یک ورقه در اختیار افرادی مثل دکتر نفریه.دکتر ایوبی.دکتر نظم ده.دکتر دواتگران....و یا یک کارشناس ساده ولی تخصصی بهزیستی و بگویید در مورد بهزیستی 4 خط بنویسید. آنوقت می بینید جدا کردن دوغ از دوشاب زیاد سخت نیست. 0-  17+

با توجه به اعطای بن کالا واختصاص اعتبار به نمایندگان از سوی سازمان بهزیستی جهت توزیع بین مددجویان بهزیستی ؛ این نکته نظر و بعبارتی تذکر آقای توکلی که در خصوص دریافت کارت هدیه توسط نمایندگان مجلس در سایت تابناک درج شده قابل تامله : توکلی افزود: این امر پذیرفته نیست، چون وظیفه یک نماینده این کار نیست چرا که یک نماینده باید اعتبارات کافی که در حد مصرف کشور است از سوی نهادهای مختلف کشور که وظیفه آنها حمایت است، تصویب کند و نظارت کند و مشاهده کند که آن نهادها در این ارتباط خوب عمل می کنند یا خیر.

وی با تأکید بر اینکه یک نماینده نباید خودش منشأ توزیع کمک شود، گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد و نماینده خودش منشأ توزیع کمک شود حداقل ضرر این اتفاق این است که در انتخابات آتی حتی اگر نخواهد هم برای خود یارگیری انجام داده است که متأسفانه افرادی هستند که می خواهند و برخی اشخاص ممکن است، این کمک ها را در اختیار افرادی قرار دهند که از اطرافیان خودشان باشند و این کار صرف مقاصد سیاسی غیرمستقیم برای خودشان باشد از طریق کمک به اقشار ضعیف که ممکن است هدف نهایی جذب رأی باشد نه چیز دیگری. توکلی افزود: حتی در چنین شرایطی این اتفاق زشت رخ می دهد و بی عدالتی در انتخابات واقع می شود، بنابراین کار این افراد غیر قانونی بوده است و متخلفین و قانون شکنان طبق قوانین مجازات اسلامی باید مجازات شوند. 0-  18+

جناب آقای دکتر ربیعی، رییس سازمان بهزیستی رییس مرکز پیشگیری سازمان بهزیستی را تنها به این دلیل که به شما .. برکنار کرد.در حالیکه ایشان یکی از موفق ترین مدیران این سازمان بود که کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته بود. مدیری که از ترس یک رقیب به چنین اقدام نسنجیده ای دست میزند آیا توان تصمیم گیری مدیریتی دارد؟متاسفانه این اقدام غیر معقول را به نام شما انجام داده است. 2-  17+

فکر می کنید مدیران منتخب یک وزیر چقدر از نظر فکری همسو هستند. مرتضوی منتخب شیخ الاسلام. هاشمی منتخب ایشان. عطاران منتخب ایشان و ایشان خودشان سرباز وفادار احمدی نزاد که حتما" موضوع ...ن دریافتی از مرتضوی را شنیده اید. ان شاالله در تحقیق از بهزیستی هم متوجه خواهیم شد جناب هاشمی برای بقای خود چقدر ...ج کرده است. 0-    15+

بروید از نرگس مددجوی مشهور سازمان بپرسید!!  1-   17+

برخی دوستان محترم چنان سیاه و سفید نمایی می کنند که انگار بهزیستی یک بهشت بوده و هاشمی خرابش کرده یا اگر هاشمی نباشد و فرد جدیدی جایگزین او شود کلیه مشکلات معلولین ، محرومین و نیازمندان کشور حل خواهد شد من که فکر می کنم تحقق چنین امری در شرایط کنونی کشور و با امکانات موجود توسط هر ابوالبشری امری غیرممکن می باشد. پس بیایید به جای جنگ قدرت و تخریب همدیگر با هم افزایی به فکر پیشرفت کشورمان باشیم. بیاید عادت کنیم که خاکستری را بپذیریم و بدانیم که سیاه مطلق و سفید مطلق وجود ندارد 11-    2+

......

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است):

به منظور اظهار نظر درست در خصوص مطالب فوق و کامنت های مخاطبین ، ارایه نظر را  می بایست در دو بخش مجزا مورد بحث و بررسی قرار داد.

در خصوص مطالب اشاره شده در متن مقاله تنها می توان گفت که نویسنده مقاله فردی حرفه ای در زمینه تهیه مطلب بوده که در کنار گراهای اطلاعاتی دریافتی توانسته است حساسیت  های لازم را در مخاطب ایجاد کند( هر چند متاسفانه در برخی موارد زیاده روی هایی دیده می شود). کارکرد اصلی قابل استفاده از مقاله(ورای افشاگری ها، جنجال ها، باز شدن درد دل مخاطبین و ...) نیز جهت سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات ، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم ، دفتر وزارتی و شخص وزیر محترم ، بالغ بر 20دستگاه ، بخش و فرآیند نظارتی موجود در دولت و مواردی همانند خواهد بود. که بدور از جنجال ها اقدام به بررسی صحت یا کذب مطالب کنند.

اما جالب تر از متن، حاشیه آن یا کامنت های منعکس شده می باشد. توامانی از افشاگری ها، بیان احساسات ، گستاخی های موردی، نمونه هایی از پرده دری ها ، بیان مشکلات، انتقال و فریاد تمایلات ، فوران صداهای اعتراض سرکوب شده ، کوبیدن های هدایت شده ، حمایت های نابجا و مزدوری و غیره( ببخشید اگر بی پرده نوشتیم) . در کنار نظرات و عقاید خوب کاربران و خوانندگان متن، بررسی کلی کامنت ها نشان دهنده وجود سه جریان نادرست است. جریانی که بشکلی آشکار از رئیس سازمان حمایت کرده و قصد تبرئه وی را دارند(حتی شده با خرج کردن از بیانات مقام معظم رهبری ، خرج از رئیس جمهور و غیره). جریانی که به هر شیوه ممکن قصد تخریب رئیس سازمان را دارند ( بولد کردن نظامی بودن وی، ارتباط با مشایی ، ارتباط با حلقه خاص دور بر ایشان و غیره) و در نهایت جریان خاصی که قصد ماهی گیری از آب گل الود را داشته و ضمن کوبیدن رئیس فعلی و همنوایی با جریان دوم، سایر رقبای احتمالی و افراد دور و نزدیک را نیز بی نصیب نمی گذارند(همانند کامنت های کاربری بنام دلسوز متعهد؟؟؟).

جسارتا پیشنهاد ما این است که در چنین فضاهایی جهت تحقق نتیجه مطلوب و همگرا با منافع ملی و احقاق سریعتر و کم هزینه تر حقوق جامعه تحت پوشش سازمان، بجای بیان صرف نظر و عقیده اقدام به ارایه مستندات واقعی گردد. بر این اساس قصد ما تخریب نخواهد بود. قصد ان است که حق دار به حق خود برسد.

نکته دیگری که برخی از دوستان همکار وبلاگ ما گزارش کرده اند این بود که سایت در انعکاس کامنت ها بعضا سوگیری داشته و گزینشی عمل کرده است. امید است که این برداشت غلط بوده باشد و افشاگری ها در محیطی سالم انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد