افزایش بودجه سازمان بهزیستی در بودجه ۹۳


به گزارش افکارنیوز، همایون هاشمی در پاسخ به سؤالی در خصوص درصد افزایش بودجه سازمان بهزیستی در لایحه سال ۹۳ ، اظهار داشت: بودجه سازمان بهزیستی در سال ۹۲، ۹۶۶ میلیارد تومان بوده و پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال ۹۳ برای این سازمان یکهزار و ۳۲۵ میلیارد تومان است که افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

  

 


 

وی ادامه داد: اولویت ما برای هزینه کردن بودجه سال آینده در بخش‌های مختلف از جمله توانمندسازی، پیشگیری از اعتیاد،‌ پرداخت شهریه دانشجویان، تامین مسکن مددجویان، ارائه بیمه خدمات درمانی، پرداخت مستمری، و اجرای برنامه‌های قانونی در خصوص جامعه هدف این سازمان است. وی با اشاره به تامین اعتبار سازمان بهزیستی از دو محل اعتبارات ملی و استانی، گفت: اعتبارات استانی سال ۹۳ هنوز احصا نشده است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: در حوزه کودکان نیز ارتقای خدمات مهدهای کودک و افزایش تعداد آنها در سطح شهرها و روستاها یکی از برنامه‌های این سازمان در سال ۹۳ است .

هاشمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال دولت در ارائه لایحه بودجه سال آینده کشور، به موقع عمل کرده است و سازمان از این اقدام قدردانی می‌کند.

مطالب فوق برگرفته از سایت  افکار نیوز، با کد مطلب 292175 مورخ24 1392.9. می باشد.

آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.afkarnews.ir

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است):

اگر شما فهمیدید که اولویت آقای رئیس در سال 1393 در چه حوزه ای می باشد، ما هم فهمیدیم؟؟؟ اگر شما فهمیدید که در این بحث جای پرداختن به بحث مهد کودک ها کجا بود، ما هم فهمیدیم؟؟؟ توصیه ما به آقای همایون خان هاشمی این است که برادر بزرگوار به شعور مخاطب احترام بگذار و تخصصی صحبت کن . افکار عمومی، درون سازمان تحت مدیریت حضرتعالی نیست که هر طور که دلتان بخواهد و مصلحت ببینید؟؟؟ حرف بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد