بهزیستی یکی از سه دستگاه بدهکار اصلی به بیمه سلامت

بهمن برزگر معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت از عدم پرداخت مطالبات 250 میلیارد تومانی این سازمان توسط سه دستگاه بنیاد شهید، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی خبر داد. وی در گفتگو با مهر بیان داشت که در حال حاضر دو سازمان دولتی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی، 145 میلیارد تومان و آموزش و پرورش، 108 میلیارد تومان به ما بدهکار هستند و مکانیزمی که بتوانیم مطالبات خود را از آنها بگیریم در اختیار نداریم و آنها نیز الزامی برای پرداخت ندارند و همین موضوع باعث شده که با مشکل مواجه شویم.

 

 

وی تاکید کرد که این سازمانها پول مربوط به بیمه مددجویان و افراد تحت پوشش خود را از دولت دریافت کرده اند اما طلب سازمان بیمه سلامت را ندادند. به گفته معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت، هنگامی که ما نتوانیم مطالبات خود را از سازمان ها بگیریم در این صورت در پرداخت بدهی هایمان نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

مطالب فوق برگرفته از خبرگزاری مهر ، با کد خبر 2253663 ، مورخ 20.12.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.mehrnews.com .

 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

یک زمانی بهزیستی توسط یک فردی قصد داشت که اقدام به تاسیس شرکت بیمه ( بشکل غیر مستقیم )کند. منتهی وای به حال سازمانی که تصمیمات بزرگ را با زمان اندک و تصمیمات کوچک را با زمان خیلی خیلی زیاد بگیرد. شرایط سازمان بهزیستی در این خصوص را ما نمی دانیم؟ آیا بهزیستی در سال 1392کسری بودجه دارد؟ تفسیر شما چیست؟ یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
رسولی زاده سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 15:50

بودجه بیمه توی سال 93 بدلیل بیمه همگانی انجام شده توسط دولت و به کمک وزارت بهداشت، به چه چیز اختصاص پیدا کرده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد