اولویت های بودجه ای سال 93 بهزیستی و وعده های همایون هاشمی

همایون هاشمی از افزایش خدمات تحصیلی و آموزشی معلولان در سال 93 خبر داده و گفته است که با افزایش اعتبارات سازمان بهزیستی در سال آینده خدماتی که به معلولان ارائه می شود افزایش پیدا خواهد کرد.وی بیان داشته که با حمایت دولت و نمایندگان مجلس، اعتبارت سال 93 سازمان بهزیستی نسبت به امسال از افزایش خوبی برخوردار بوده به همین دلیل از رشد اعتبارات در بخش های دیگر نیز استفاده خواهیم کرد. وی بیان نموده که براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده ارائه خدمات به معلولان و همچنین توانمندسازی این افراد و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد.
  

هاشمی تاکید نموده که مستمری مددجویان تحت پوشش از ابتدای سال 93 ، 20 درصد افزایش پیدا می یابد که این در افزایش اعتبارت ما انجام می شود. وی در مورد یارانه مراکز نگهداری سالمندان و معلولان تحت پوشش نیز گفته است که علاوه بر مستمری، یارانه مراکز نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر حدود 1800 مرکز نگهداری سالمندان، معلولان جسمی، عقب‌ ماندگان ذهنی و بیماران روانی در کشور وجود دارد که به آنان یارانه پرداخت می شود . به گفته وی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب معلولان در جهت ارائه تسهیلات برای حضور در اجتماع و تحصیل، پرداخت شهریه دانشجویان معلول ، توزیع بن ، پرداخت وام مسکن و همچنین وام های موردی از جمله حمایت هایی است که از سوی سازمان انجام می شود و در سال آینده نیز افزایش پیدا می کند.

 

مطالب فوق برگرفته از خبرگزاری مهر ، با کد خبر 2249349، مورخ 14.12.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.mehrnews.com .

 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

از قدیم گفته اند، جایی که همه چیز اولویت است، اولویتی وجود ندارد. تعبیر و تفسیر شما از این جمله منتصب به رئیس محترم سازمان بهزیستی چیست؟ براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده ارائه خدمات به معلولان و همچنین توانمندسازی این افراد و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد.

تفسیر شما از این جمله چیست؟ به گفته وی، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب معلولان در جهت ارائه تسهیلات برای حضور در اجتماع و تحصیل، پرداخت شهریه دانشجویان معلول ، توزیع بن ، پرداخت وام مسکن و همچنین وام های موردی از جمله حمایت هایی است که از سوی سازمان انجام می شود و در سال آینده نیز افزایش پیدا می کند.  یا علی 

نظرات 1 + ارسال نظر
عصر خبر نوشت یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:23

در شرایطی که در شهریور ماه سال 1391 هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور از رشد 400 درصدی منابع مالی این سازمان خبر می دهد و می گوید اعتبارات حوزه پیشگیری در سال 91 از رشد 2 برابری و اعتبارات حوزه اعتیاد از رشد 3 برابری برخوردار بوده، اما جای شگفتی است که رحمانی فضلی وزیر کشور و رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر به تازگی در جمع خبرنگاران از افزایش 2.5 برابری اعتیاد زنان در یک و نیم سال گذشته خبر می دهد که این موضوع یعنی در کمتر از 1.5 سال گذشته جمعیت زنان معتاد 2.5 برابر رشد داشته که این زنگ خطری جدی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد