طرح ˈهمیار نوروزیˈ توسط بهزیستی استان اصفهان اجرا می شود


اصفهان- ایرنا- مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از اجرای طرح همیار نوروزی توسط این نهاد خبر داد.


 


   

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان ، ˈمحمود محمد زادهˈ  بیان نمود که این طرح در سال گذشته به صورت پایلوت در 10 استان کشور اجرا شد. وی با بیان اینکه این طرح در سال گذشته مورد استقبال هموطنان قرار گرفت، اضافه که این طرح امسال از 29 اسفند تا 15 فروردین 93 در استان اصفهان اجرا می شود. محمد زاده با بیان اینکه در اجرای این طرح از افراد عضو جمعیت همیاران بهزیستی استان استفاده می شود، ادامه داد: این افراد در ˈ پارک قلمستانˈ ، ˈباغ فدکˈ ، ˈمیدان انقلابˈ وˈ میدان امام ˈ با ارائه بروشورهای آموزشی به مسافران درصدد تحکیم خانواده و سلامت هر چه بیشتر سفرهای نوروزی هستند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که بتوان با اجرای این طرح و ارائه آموزش و آگاهی کافی به خانواده ها از آسیب های اجتماعی ناشی از سفر پیشگیری کرد. وی هدف از اجرای طرح مذکور را ارتقاء سطح سلامت جامعه، تحقق اهداف سازمانی به ویژه پیشگیری از معلولیت ها، آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بیان کرد.

مطالب فوق برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) ، با کد خبر81064350 ، مورخ 8.12.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.irna.com

 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است): 

بررسی محتویات تهیه شده در سال پیش طرح همیاران نشان دهنده سطح پایین و عموما غیر کاربردی بودن مطالب  و محتوا می باشد . هزینه انجام شده برای طرح و چاپ تراکت ها نیز داستانی داشت که در جای خود قابل بحث بوده و فعلا از آن گذر می کنیم. اگر قرار باشد، طرح همانند سال گذشته اجرا شود، توجه سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی را به چند مقوله بررسی محتوای تراکت های تهیه شده و سطح کاربردی بودن آن ، هزینه تخصیص یافته برای چاپ و تهیه فولدرهای بسته بندی طرح ، شیوه توضیح تراکت ها ، میزان همگرایی فعالیت انجام شده با وظیفه مندی های ذاتی سازمان بهزیستی یا اولویت انجام این اقدام نسبت به سایر اقدامات و برنامه های لازم و ضروری سازمان، جلب می کنیم . مسلما تمرکز بر این موارد نکات جالبی را برای ممیزان محترم و ناظران سازمان بازرسی، مشخص خواهد ساخت. یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
وجیهه سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 15:40

ما که چیزی ندیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد