رفت و آمدهای رییس بهزیستی به ستاد انتخاباتی مشایی صحت دارد؟

به گزارش اختصاصی صلح نیوز ، با گذشت چند ماه از فعالیت دولت یازدهم همچنان شاهد حضور یکی از حامیان پرباقرص محمود احمدی نژاد در راس سازمان بهزیستی هستیم؛ حامی که قصد داریم صحت فعالیت انتخاباتی وی برای اسفندیار رحیم مشایی را با طرح چند سئوال به معرض قضاوت افکار عمومی بگذاریم. همایون هاشمی از مدیران حامی احمدی نژاد ۱۷ شهریور سال ۹۰ از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر شیخ الاسلام به عنوان رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور انتخاب شد. هاشمی که از حامیان و مدیران پروپاقرص احمدی نژاد محسوب می شد برای حمایت از رییس دولت دهم به کرات در رسانه ها به تعریف و تمجیدهای عجیب از احمدی نژاد می پرداخت.

 

 

بعنوان نمونه :

* نمره دولت احمدی نژاد در حوزه بهزیستی ۱۰۰ است .

* کارهای بی نظیر احمدی نژاد در بهزیستی، تا ده ها سال از ذهن ها فراموش نخواهد شد.

* ...... .

نکته ای که در این بینی ذهن مخاطبان صلح نیوز را به خود مشغول کرده ، سئوالاتی است که پیرامون صحت و واقعیت فعالیت انتخاباتی همایون هاشمی به عنوان رییس سازمان بهزیستی به نفع اسفندیار رحیم مشایی در برخی از محافل مطرح شده است و ما با طرح این سئوالات در راستای شفاف سازی و اقناع افکار عمومی و شبهه زدایی پیرامون فعالیت رییس سازمان بهزیستی در راستای رسالت رسانه ای خود عمل می کنیم.

1) آقای همایون هاشمی در برخی محافل شایعه شده که حضرتعالی  برای حمایت از اسفندیار رحیم مشایی در ایام انتخابات فعالیت کرده اید آیا این شایعه از نظر شما صحت دارد؟

2) آقای هاشمی گفته می شود بر اساس برخی شواهد حضرتعالی در ایام انتخابات به ستاد انتخاباتی مشایی در خیابان فلسطین به کرات رفت و آمد داشته اید آیا این شایعه از نظر شما مورد تایید است؟

3) آقای هاشمی، آیا فعالیت شما برای همراه کردن ۳ میلیون جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی به سود مشایی واقعیت دارد؟

4)و دسته آخر اینکه آقای هاشمی آیا صحت داردکه حضرتعالی در ایام انتخابات با حضور در جلسات انتخاباتی مشایی طی رایزنی با شیخ السلام رییس ستاد انتخاباتی مشایی، درصدد اجرای منویات وی به سود کاندیدای دولت دهم بوده اید؟

این سئوالاتی است که ذهن مخاطبان صلح نیوز را پیرامون فعالیت انتخاباتی شما درگیر کرده و کاربران ما به کرات از ما درخواست کردند با طرح این سئوال به عنوان یک رسانه ارزشی و با ارائه پاسخ های شما در فضایی دوستانه و محترمانه در راستای اقتاع افکار عمومی و کمک به جایگاه بهزیستی کشور حرکت کنیم.

 

مطالب فوق برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری صلح نیوز ، با کد خبر 14718، مورخ 7.12.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://solhnews.org .

 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

چک کردن مکرر سایت های انعکاس دهنده این سوالات و اخبار ، گویای سکوت معنادار دکتر همایون هاشمی در این خصوص است . سکوتی که ذهن ما و خوانندگان وبلاگ ما را نیز بنوعی شدیدتر درگیر کرده است. اطلاعاتی نیز در اختیار داریم که بدلیل عدم تایید مبع آن و یا عدم امکان اثبات، نمی توان در فضای رسانه ای بازگو نمود تا حقی از کسی ضایع نگردد. یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
عصر خبر نوشت یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:36

"احمدی نژاد یک مدد کار واقعی است"، "کارهای بی نظیر احمدی نژاد در بهزیستی تا ده ها سال از ذهن ها فراموش نخواهد شد"، "من به جرات می گویم که حمایت های بی دریغ رییس جمهوری( احمدی نژاد ) و دایمی بودن کارهای وی در بهزیستی شرایط سختی را برای رییس جمهور آینده رقم خواهد زد" همه این جملات را دکتر همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور در دولت دهم ایراد کرده است.

به گزارش خبرنگار عصرخبر، هر چند به برکت انقلاب اسلامی اظهار نظر در کشور جمهوری اسلامی ایران آزاد است اما باید گفت که دولتمردان و در راس آن رییس جمهور محترم می بایست به گونه ای رفتار کنند که کسی به خود جرات تعریف و تمجید بی حد و حساب از مقام بالاتر را به خود راه ندهد خصلتی که به نظر می رسد در دکتر حسن روحانی رییس جمهور و دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی وجود داشته باشد چرا که ملاک دولت تدبیر و امید، شایسته سالاری است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد