جشنواره بقراط 92 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی و جایزه سازمان بهزیستی

 در این مراسم که با حضور مسعود پزشکیان،‌عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران و عبدالرضاعزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در سالن‌های همایش‌های کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از نهادها، مؤسسات و ارگان‌هایی که در راستای ارتقای سلامت و تندرستی نقش‌آفرین بوده‌اند تجلیل شد.

 


   

 در مراسم به حمیدرضا جانباز مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور لوح زرین جایزه ملی بقراط به خاطر ارائه خدمات سلامت محور در حوزه آب و آبرسانی، به محمد فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران لوح زرین بقراط به خاطر ارائه خدمات سلامت محور در حوزه امداد و نجات، به همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور لوح سیمین بقراط را به خاطر ارتقای سطح سلامت و تندرستی در جامعه و علی اکبر پورفتح‌اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون لوح برنزین بقراط را به خاطر تلاش در جهت اشاعه سلامت و تندرستی در کشور اهدا شد.

در حوزه آب و محیط زیست نیز جایزه بقراط به حمیدرضا کشفی، رئیس دفتر تجهیز منابع مالی و گسترش مشارکت بخش غیردولتی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ،محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ،ابوالفضل صدرائیه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سیستان و بلوچستان،مهندس حسین نوری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز،حسین خادمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان،رضا کرانی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه و غلامرضا براتی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز اهدا شد.


 همچنین در حوزه رسانه این جایزه به آبتین مهدی‌پور، مدیر شبکه سلامت سیما، علیرضا بهفر، ریاست شبکه رادیویی سلامت،مدیر مسئول خبرگزاری سلامت (طبنا(،سیدعبدالرضا کیا،مدیرکل محترم صداو سیمای مرکز کیش اهدا شد. در حوزه تربیت بدنی و تندرستی جایزه ملی بقراط به علی فتح اله زاده،مدیر عامل استقلال، محمد رویانیان، مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس، اکبر مالکی، کارشناس تربیت بدنی و حسین یاریار، مدیر عامل محترم باشگاه ورزشی هنرمندان اهدا شد.  در حوزه نشر نیز این جایزه به اسحق صلاحی کجور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران،مهدی شریف حسینی، مدیرمسئول انتشارات ره‌پویان‌شریف، حشمت‌اله قنبری، مدیرمسئول محترم انتشارات مشعر و محمدتقی سرمدی، مدیرمسئول انتشارات سرمدی اهدا شد.

 در حوزه مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشگاه ها نیز جایزه ملی بقراط به حسین بهاروند، ریاست پژوهشکده زیست‌شناسی و فناوریهای،محمدرضا شمس‌اردکانی، رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

از بین سازمان های مردم نهاد نیز سازمانهای مردم نهاد و تشکل های صنفی مریم مرعشی، مدیری موسسه زنجیره امید، سیدحسن بابایی، مدیرعامل محترم جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران، امید احمدی دریاکناری، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایزه ملی بقراط را دریافت کردند.

 گفتنی است لوح سپاس و جایزه سازمان بهزیستی کشور به نمایندگی از دکتر هاشمی توسط خانم پرستاری ، رئیس مرکز فن آوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری دریافت شد.

مطالب فوق برگرفته از سایت معلولین ایران ، مورخ 8.8.1392 می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.idp.ir

 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

ارایه توضیح در خصوص جایزه ملی بقراط روشن کننده موضوع و کل جریان خواهد بود. یا علی

جایزه ملی بقراط چیست؟

دبیرخانه جایزه سال بقراط که با همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران تشکیل گردیده ، همزمان با همایش ملی سلامت، بیمه و بانک در نظر دارد تا به نهادها، سازمانها و ارگان هایی که در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای ایفا کرده اند، با طی فرآیند ارزیابی نسبت به اهداء جایزه سال بقراط اقدام نماید. برنامه های همایش شامل ارائه مقاله های برگزیده بصورت شفاهی در حوزه های سلامت و تندرستی ، سخنرانی مدیران کلان کشور در حوزه سلامت به همراه پنل تخصصی مرتبط ، ارائه تجربه ها و دستاوردها و پیشنهادات موفق مرتبط با موضوع همایش ، نشست های متعدد علمی در طول همایش ، انتشار ویژه نامه و لوح فشرده همایش ، اعطای گواهینامه معتبر حضور در همایش ، تجلیل از برگزیدگان در سطوح مختلف می باشد.

شورای سیاستگذاری(دکتر محمد رضا زالی، مهندس سید محمد کریمی ، دکتر حسینعلی شهریاری، دکتر عبدالرضا عزیزی ، دکتر شروین فرخنده کیش، دکتر امیر روشن بخش ، دکتر سید جعفر رضوی)، ترکیبی از مدیران ارشد سازمان های تاثیرگذار، نهادهای قانونگذار، اساتید مجرب دانشگاه است که توسط رئیس همایش(دکتر سید شهاب الدین صدر) انتخاب شده اند. اعضای کمیته علمی(با دبیری دکتر شروین فرخنده کیش)، شامل تعدادی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور با مرتبه استاد تمام یا دانشیار هستند که در حوزه های سلامت تخصص دارند. این کمیته وظیفه داوری مبتنی بر مدل جایزه بقراط را برعهده دارد. دبیرخانه دائمی همایش در موسسه توسعه سلامت و تندرستی می باشد و پیمانکار برگزاری نشرمکث خواهد بود . زمان برگزاری همایش 7آبان ماه و محل برگزاری آن، براساس سیاست های شورای سیاستگذاری همایش در سالن همایش های صدا و سیما و یا سالن همایش های بین المللی دانشگاه تهران خواهد بود .

هزینه ارزیابی همایش جهت بررسی و ارزیابی کلیه داوطلبان به مبلغ 000/000/48  ریال می باشد که وجه آن را می بایست به شماره حساب  ..... .  به نام انتشارات مکث (پیمانکار برگزاری همایش) واریز و فیش واریزی به دبیرخانه ارسال شود (حضور 2 نفر نماینده به صورت رایگان).کلیه متقاضیان حضور در فرآیند جایزه ملی بقراط سال 1392 جهت قطعی نمودن ثبت نام خود، تقاضانامه پر شده حاضر را به همراه فیش بانکی به دبیرخانه همایش ارسال فرمایید. خواهشمند است مبالغ به شماره حساب .......  به نام انتشارات مکث (پیمانکار برگزاری همایش) واریز و فیش واریزی به دبیرخانه ارسال شود. هدایای تعلق گرفته به نفرات برتر هر یک از بخش ها شامل تندیس بقراط سال 1392 (در سه سطح زرین، سیمین و برنزین) و دیپلم افتخار (لوح حامی جامعه سلامت) می باشد.

مطالب فوق برگرفته از سایت جایزه ملی سقراط  می باشد. آدرس سایت اخذ اطلاعات: http://www.hibex.ir .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 10:12

تنها چیزی که بعنوان یک کارمند ساده می توانم در بهزیستی در دوره مدیریت نظامی ها بگویم این است که بهزیستی نابود شد و نیروی انسانی به باد رفت. هیچ سرمایه انسانی در بهزیستی نمانده که بتواند این سازمان به گل نشسته را جلو ببرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد