گرسنگی و سیری


چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند تا درد گرسنگی را تحمل کند!!



 

 

این جا گرسنگی فرصت عاشق شدن به ما نداد.. این جا گرسنگی فرصت غرب زدگی به ما نداد.. . این جا گرسنگی نتوانست غیرت را از ما بگیرد....


آقای بی درد! اگر تو هر شب کباب بی عدالتی سیخ میزنی( یک چلوکبابی بزنیم؟؟؟)، آن پایین یک "مرد" به اتفاق خانواده دارد ....... ؟؟؟


مطالب فوق برگرفته از وبلاگ ایران کلاس می باشد. آدرس وبلاگ اخذ اطلاعات: http://iranclass.blogfa.com  

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

عبارت یک چلوکبابی بزنیم را از چه کسی زیاد شنیده اید؟؟؟ 100 دلاری را چه کسانی در چند سال اخیر زیاد دیده اند؟؟؟ چه کسانی در چند سال اخیر تمایل به جمع آوری سکه پیدا کرده اند؟؟؟ یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
پریچهر سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 15:37

در ایران آمار مختلفی در مورد تعداد کودکان کار وجود دارد. بنابر اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، در ایران حدود سه میلیون و 200 هزار کودک به مدرسه نمی‌روند که این رقم با آمار کودکان کار بی‌ارتباط نیست. براساس آمار در کشور ما 80 درصد کودکان خیابانی، کودکان کار هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد