سوژه


تابلو کشیده شده از او ، نقاش را ثروتمندکرد.

شعر سروده شده درباره او، شاعرش را معروف نمود.

کارگردان جایزه ها را درو کرد...

و او ، هنوز سر همان چهارراه واکس میزند. کودکی که بهترین سوژه برای آنها بود.





 

 

مطالب فوق برگرفته از وبلاگ ایران کلاس می باشد. آدرس وبلاگ اخذ اطلاعات: http://iranclass.blogfa.com  

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

بعضی از افراد نیز بجای کار کردن شعار می دهند و نتیجه شعار دادن کم عمل آنها، فشار بر مخاطبین و ذی الحقوق ها و ذی نفعان آنها است . ممکن است جایزه هم بگیرند، اما قطار شهر بازی را می مانند. همش شور و سوت و لبخند و سرور و ... . اما هیچ حرکتی اتفاق نیفتاده است و  درجا می زنند. خدایا کمک مان کن. با تمام وجود احساس می کنیم که بشکلی تاریخی داریم درجا می زنیم. واقعا چرا؟     یا علی

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 13:59

آمارهای غیر رسمی از وجود در حدود دو میلیون کودکان کار در ایران خبر می دهند. فاجعه ای که از فرط تکرار و گستردگی به چشم نمی آید. کودکان کار جزئی طبیعی از نمای شهریِ ایران شده اند. نمایی که هر چند وقت یک بار برای زیباییِ ظاهرش، سازمان های مسئول چند روزی تعدادی از کودکان کار را از سطح شهر ها جمع می کنند. سازمان هایی که با اعلام رسمیِ وجود هفتصد هزار کودک کار در کشور، با افتخار از ساماندهیِ هفت هزار نفرِ این جمعیت سخن می گویند.

کارگردان یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:50

حرفه «کودکان کار» تنها در متن کلان شهر تهران و چند شهر بزرگ نیست. کار و شگرد کار این کودکان آن چنان روانشناسی، مکان شناسی و مردم شناسی شده است که در هر شهر و مکان و منطقه، برابر شرایط حسی فرهنگی و رویکرد مردمان دامنه کارشان را می گسترانند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد