روز پدر پیشاپیش مبارک


پسرک پول های مچاله شده رو گذاشت جلوی فروشنده و گفت :

ببخشید یک کمربند برای روز پدر میخوام.

فروشنده: چه جنسی باشه؟

پسرک: فرقی نمی کنه، فقط دردش کم باشه.....



 

 

مطالب فوق برگرفته از وبلاگ رسول طالبی می باشد. آدرس وبلاگ اخذ اطلاعات: http://rasoultalebi.blogfa.com

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

فقر، ایمان را نابود می کند. فقر تاب آوری و تحمل را کاهش می دهد. فقر ریشه های احساس و عواطف انسان حتی به فرزند و خانواده را بتدریج می خشکاند و .... . بنازم به غیرت پسری که با وجود سن کم، اندیشمند بزرگ است و همه این موارد را می داند و دست پدر تحت فشار را باز می گذارد تا عقده گشایی کند. یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
ت چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 19:03

بــعــضــی از نــگــاه هــا .. صــدای قــشــنــگــی دارنــد... ...

برزویی یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 13:58

شخصى به پیامبر اکرم صلی ا لله علیه وآله گفت: در حق چه کسى نیکى نمایم؟ حضرت فرمود: پدر و مادرت، گفت: آنها زنده نیستند، حضرت فرمود: پس به فرزندت نیکى نما.

بهاره یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:49

خشونت خانگی تنها زنان و مردان سازگار را تحت تاثیر قرار نمیدهد. بلکه باید گفت که بیشترین اثر را بر کودکانی دارد که پیوسته یا به تناوب شاهد این خشونت اند. این اثرگذاری ، نسبت به میزان تاثیر آن بر خود والدین دارای اهمیت بیشتری است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد