بخشنامه احقاق حقوق جانبازان و معلولان توسط شهرداری تهران

شهردار تهران در بخشنامه ای همه واحدهای تابعه شهرداری را موظف کرد تا خدمات ارائه شده به جانبازان و معلولان در شان آنها باشد. به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران که پیگیر اجرای برنامه های شهرداری در این خصوص گفت: این مصوبه از سوی شهردار تهران ابلاغ شده است . در این بخشنامه آمده است :

 

 

در راستای تحقق سازمان انسانی و ارتقای اخلاق اسلامی در مدیریت شهری تهران و به منظور ارج نهادن و بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خدمت رسانی به مصادیق بارز حکمت و رحمت پروردگار و احقاق حقوق شهروندی جانبازان و معلولان , همه واحدهای تابعه شهرداری تهران موظفند جهت ارائه خدمات مناسب و در شان و کرامت و منزلت جانبازان و معلولان جسمی حرکتی و نابینایان و دیگر معلولین که به واحدهای شهرداری مراجعه می کنند, اقدامات زیر را به انجام رسانند:

1- انتخاب و معرفی فرد یا افراد واجد شرایط و آشنا با مراحل انجام امور اداری به عنوان مسئول پیگیری امور جانبازان و معلولان.

2- تاًمین فضا و امکانات مناسب جهت استقرار جانبازان و معلولان در طبقه همکف ساختمان

3- اتخاذ تمهیدات لازم از بدو ورود جانبازان و معلولان تا هنگام خروج از ساختمان شهرداری و استقبال و برخورد محترمانه و پیگیری امور و نیز همراهی کامل ایشان در مراحل مختلف اداری توسط مسئولان پیگیری امور جانبازان ومعلولان .

4- طی دوره های آموزشی توسط مسئولین پیگیری امور جانبازان و معلولین , برابر برنامه آموزشی ابلاغی.

مسئولیت راهبری و اجرای کامل این بخشنامه به عهده ستاد اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع مستقر در مناطق , سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری بوده و بالاترین مقام واحدهای ستادی و صف شهرداری مسئول نظارت برحسن اجرای بخشنامه خواهند بود.

مطالب فوق برگرفته از واحد مرکزی خبر صدا و سیما مورخ 3/3/93  و به آدرس زیر می باشد : http://www.iribnews.ir .

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

از آقای دکتر صابری تشکر می کنیم . از ایشان انتظار داریم همانگونه که پرونده خون های آلوده را با جدیت خاص دنباله گیری نمودند در موقعیت حاضر نیز از حقوق معلولان حمایت نموده و پیگیر باشند. سفارش می کنیم که به هیچ وجه نگذارند افراد معلوم الحال به اسم در اختیار قراردادن پول یا ..... برای معلولان، به ایشان نزدیک شوند. چرا که سلام گرگ بی طمع نیست. همچنین با توجه به سابقه خوب این همکار و دوست عزیزمان مطمئن هستیم که معلوم الحال ها، جرات نزدیک شدن هم نخواهند داشت. در پایان سعادت دنیوی و اخروی و پایمردی روز افزون در ایمان و تقوا را از خداوند منان برای این برادر بزرگوارمان خواستاریم.

یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
نادیا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 14:47

از آقای صابری ما هم تشکر می کنیم. درد کشیده می داند درد چیست بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد